You're Cut Off!

Eftersom jag ändå inte orkar drar ut idag, så är jag hemma och kollar på realityserien You're Cut Off!


Säsong 1

Säsong 1 är avklarad idag! Realityserien är så jävla bra. Det handlar om tjejer, de kallar sig ''prinsessor'' som lever lyxliv, har aldrig lyft fingret basically på någonting.  Diskar aldrig, städar inte osv. De gör bara det vanliga, shoppar, shoppar och shoppar. Men nu har deras familj tröttnat på att de lever på de hela tiden. Så nu är de Cut Off och ska bo i ett vanligt hem, där alla vanliga bor. De ska diska, städa, tvätta och laga mat själv. Det är så jävla kul och se. Ni måste titta! Jag avslöjar inte mer än så =). Men måste bara säga att den är värt och se.

 


Säsong 2

Nu kollar jag på säsong 2 härligt! :D

Kommentarer
Postat av: Ruki

Jag håller med spikat att den är värd att se, skit bra :)

2011-03-01 @ 10:22:38
URL: http://rukis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0