7 Mars 2011

Usch.. Så länge sedan som jag skrivit känns det som. Ett par dagar. Anledningen är för att jag har vart upptagen och sedan... A, inga anledningar helt enkelt. Bara inte orkat masa upp mig och skriva ett par inlägg. Jag har otroliga nyheter till er som ni får veta lite senare vid dagen! Ett stort erbjudande! Är skitglad. Det ska bli askul. Men nu till dagen.. Vad har ni gjort idag? Alla börjar skolan idag. Sportlovet är slut... Suck -.-! Life goes on and on and on... Men det var ändå ganska chill. Vi var typ 15 idag i klassrummet, fast att vi är 24? Många som är sjuka på grund av en anledning ahha för att vi skulle ha sv presentation. Men eftersom ingen ville ha svenska presentation idag så har vi förflyttat det.






Cya later, alligators muaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0