Franska lektion. Donken. G.

Kom precis från donken med min fina vän Diana. Är proppmätt! Nu har jag franka lektion och fick mitt resultat på franska provet. Det gick inte alls bra och det var exakt det jag hade förväntat mig. Jag hade inte pluggat till det provet. Så... Ja, jag fick G. Men nästa gång ska jag verkligen göra mitt bästa! Är inte alls så jättebesviken som jag brukar vara när jag får G på prov. För att jag fick nämligen VG på svenska nationella. VG! Jag är glad! För jag var så himla nervös på C-delen (skriftlig/uppsats). Trodde jag skulle få G på det för att jag suger på att skriva uppsatser och sådant liknande men jag fick VG och jag är supernöjd! Jag fick MVG på A-delen (muntliga) och MVG på B-delen (skriftliga). Så jag är nöjd. ;) Nu måste jag va med på lektionen, mer uppdate kommer när jag slutat. P.S Gud vad jobbigt att vara förkyld suck -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0