Jag är tillbaka! :D 28 mars 2011 (mobilblogg)

Yes it's offficial! Jag är tillbaka. Tog en stor bloggpaus, dels för att jag inte hade lust att blogga (no inspiration) och för att jag hade mycket i skolan. Så det passade inte helt enkelt. Men ska försöka blogga mer nu. Tror jag får ta och skärpa mig nu och kasta in ett par inlägg. Vad gör ni nu på kvällen? Jag ska ta och plugga. Har matteprov i morgon och jag har inte jobbat ett skit på lektionerna... Great! Jaha nu får jag masa mig från iPhonen och börja plugga. Hejsvejs ;)

Kommentarer
Postat av: Uno

Åh, nej! Inte du igen...

2011-03-31 @ 17:05:25
Postat av: Niloo

Ingen har bett dig att läsa,stalker

2011-04-01 @ 00:20:23
Postat av: Uno

Ingen har bett dig kommentera, bitch

2011-04-01 @ 19:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0